loading...
ویوا دانلود
محمد بازدید : 84 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی و ارجینال ویندوز 8 هشت Windows 8 All In One x86/x64

.

دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸ هشت

نسخه All In One ، دارای تمامی نسخه های ویندوز ۸

.

ویندوز ۸ هشت ،هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز می‌باشد که دلیل انتخاب این نام هم همین است. به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . این نسخه به صورت کاملا اورجینال می باشد و با نسخه ی که چند مدت قبل لو رفت متفاوت است. شما هم اکنون می توانید نسخه نهایی ویندوز ۸ هشت را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.
.
ویژگی‌های جدید ویندوز ۸

- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- حذف دکمه استارت
- مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- بوت سریع هیبریدی
- (برنامه مدیریت وظیفه) جدید Task Manager
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB 3
- پشتیانی از معماری ARM
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه
- سیستم پرونده جدید REfs
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD.
- نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است
- اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند
- چند وظیفگی جدید
و

ویژگی های حذف شده در ویندوز ۸:
- نوار دستور(command bar) جایگزین نوار ریبون (Ribbon UI) شده‌ است
- ویندوز مدیا سنتر در تمام نسخه‌های آن حذف شده اما به عنوان یک افزونه در دسترس است
- دکمه شروع (Start button) حذف شده، اگرچه هنوز به عنوان یک نقطه حساس در پایین سمت چپ صفحه در دسترس است
- دکمه نمایش دسکتاپ در نوار وظیفه دیده نمی‌شود، اما هنوز با کلیک کردن در گوشه پایین سمت راست صفحه فعال می‌شود
- رابط کاربری آئرو ویندوز(Aero) که در ویندوز ۷ وجود دارد در ویندوز ۸ حذف شده‌ است
و ….

محمد بازدید : 1011 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD 2012 و Stronghold Crusader HD 2012 برای PC

.

دانلود نسخه جدید بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD 2012 و Stronghold Crusader HD 2012 برای PC

با کرک TinyISO


2 نسخه ی جدید از سری بازی های Stronghold که برای اولین بار با گرافیکی بسیار بالا و HD توسط استودیو بازی سازی Firefly Studios عرضه شده اند.

همان طور که میدانید این بازی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد.این بازی شامل ۲۱ مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.مراحلی نظیر شکستن محاصره ها ، به اسارت درآوردن سربازان دشمن و بیگاری کشیدن از آنها برای استخراج طلای بیشتر و در نتیجه پول بیشتر برای خرید وسایل جنگی و همچنین جلوگیری از هجوم دشمنان.اینبار این سری بازی را با گرافیک بسیار قابل توجه و به صورت HD تجربه خواهید کرد که خود به تنها بر جزابیت این بازی بسیار افزوده است. هم اکنون میتوانید این بازی جنگ های صلیبی را از یاس دانلود دریافت فرمایید.

ویژگی های جدید بازی جنگ های صلیبی Stronghold:

- محاصرات شبانه و اضافه کردن یک بعد جدید به امتیازات موجود در بازی Stronghold
- بهبود و دقت بیشتر در طراحی ساختمان به همراه ارایه جلوه های طبیعی تر در طراحی قلعه و روستا
- استفاده از تکنولوژی های گرافیکی بالا در خلق شخصیت های بازی
- داستان گونه بودن بازی جهت افزایش هرچه بیشتر جذابیت بازی
- محاصره کردن قلعه بازیکنان دیگر و یا دفاع از خود در حالت های مختلف طراحی شده برای اجرای بازی به صورت آنلاین
- رجوع مجدد به صفحات تاریخی جهت واقعی تر شدن محاصره ها

محمد بازدید : 387 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 برای PC + کرک

دانلود بازی Call Of Duty Black Ops 2 با لینک مستقیم + کرک SKIDROW

منتظر نسخه کم حجم BlackBox بازی باشید …

کرک جدید و تست شده ۳DM به پست اضافه شد.

بالاخره نسخه جدید بازی محبوب ندای وظیفه بلک اپس ۲ - Call of Duty Black Ops 2 منتشر شد. داستان بازی دقیقا پس از بلک اپس روایت می شود. داستان بازی که در دنیای آینده شکل گرفته است، بازیکنان را وارد یک جنگ عظیم می کند، جایی که آنها باید یکه و تنها مراحل بازی را طی کنند و خط داستان بازی که بسیار زیبا و متعدد است را دنبال کنند. بخش بازی چند نفره Call of Duty: Black Ops II که دوباره سازی شده است، جایی است که بازیکنان می توانند جدیدترین سلاح های مربوط به سال ۲۰۵۵ را در آن تست کنند.

در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال ۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۵۵ است. بازی Black Ops 2 خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشین و …

با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیم تان رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید. یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.

قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما می توانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های بازی Call of Duty Black Ops 2 :
- Call of Duty: Black Ops II گیمرها را به آینده ای نزدیک، که در آن فن آوری و سلاح های پیشرفته برای ایجاد یک نسل جدید از جنگ ساخته شده اند، می برد.
- ترکیب گرافیک بسیار دینامیک و گیم پلی جدید و منحصر به فرد، Call of Duty: Black Ops II را به یکی از بهترین ها در ژانر خود تبدیل کرده است. در این بازی شما باید ماموریت های مخفیانه بی شماری را انجام دهید.
- داستان غیر یکسان بازی در طول جنگ سرد که یک فلاش بک به ماموریت های تاریخی عضوهای خانواده ماسون ها می باشد. هر تصمیم شما در طول این داستان می تواند نتایج مختلف را ایحاد کند.
- اسلحه های مربوط به آینده و امکان حرفه ای شده در استفاده از وسایل نقلیه مختلف.
- در کنار داستان حماسی بازی، حالت بازی چند نفره به همراه نقشه های جدید و استایل های تازه ، بر جذابیت بازی افزوده است.
- حالت زامبی بازی نیز بازگشتی به سری نقشه ها و مراحل مبارزه با زامبی ها در مقابل شما می باشد.

محمد بازدید : 86 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه دسته‌بندی شده شکلک های ترول   بیش از ۷۰۰ شکلک

امروز در این قسمت مجموعه جامع و کامل بیش از ۷۰۰ شکلک ترول به صورت دسته بندی موضوعی آماده دانلود کردیم.این شکلها می توانند در انواع کاریکاتور ها و عکس های داستانی طنز ، خنده دار و آموزنده مورد استفاده قرار بگیرند . با استفاده از این شکلک ها کار طراحان این عکس ها بسیار راحت تر شده و می توانند در کمترین زمان ممکن ؛ طرح مورد نظر خود را داخل رایانه پیاده سازند.

این مجموعه تنها شامل تصاویر ترولی می باشد. اگر شما می خواهید عکس های ترول طراحی کنید، از این طرح ها استفاده کنید و سریع تر کار خود را پیش ببرید. عکس های ترول جدید و قدیمی در این مجموعه وجود دارد که تمامی شلک های ترول را شامل می شود. شما هم اکنون می توانید این مجموعه شکلک های ترول را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

فونت شکلک های ترول رو هم از اینجا دریافت کنید …

.

محمد بازدید : 596 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (1)

دانلود مجموعه تم های انگری بردز برای ویندوز 7   Angry Birds Skin Pack 1.0

.

امروز برای شما کاربران عزیز مجموعه تم های پرندگان عصبانی مخصوص ویندوز هفت ۷ رو آماده دانلود کردم. توسط این نرم افزار شما می توانید ویندوز سون خود را به طور کامل به بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین تبدیل کنید! این اسکین پک به صورت یک فایل Install می باشد. شما هم اکنون می توانید مجموعه تم و پوسته بازی انگری برد را برای ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تصاویر بیشتر در ادامه …

محمد بازدید : 102 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

محیط ویندوز خود را زیبا کنید با نرم افزار Rainmeter 2.4 build 1674

.

توسط نرم افزار Rainmeter 2.4 سیستم عامل خود را از یکنواختی درآورده و زیبایی و طراوت خاصی به آن دهید. شما می توانید هم اکنون این زیبا کننده دسکتاپ برای ویندوز ۷ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید

محمد بازدید : 95 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

نرم افزار اجرا و مدیریت فایل های فلش Flash Player Pro 4.9.1

نرم افزار حرفه ای Flash Player Pro 4.9.1 یک نرم افزار کوچک، ساده و کاربردی در زمینه مدیریت فایل های فلش می باشد. شما توسط این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تصاویر فلش موجود در سیستم های خود را مدیریت نموده و از ابزار پخش آن نیز برای مشاهده هر یک از این فایل های فلش استفاده نمایید. شما با این نرم افزار کاربردی قادر هستید تصاویر فلش را به صورت دسته بندی شده نگهداری نمایید و همچنین می توانید به دانلود فایل های فلش از اینترنت بپردازید و آنها را مشاهده نمایید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار ، ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک ، فابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصب و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم نمود. شما هم اکنون می توانید نرم افزار فلش پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Player Pro :

  • مشاهده و پخش فیلم های فلش در نرم افزار
  • امکان مشاهده و پخش تصاویر به صورت تمام صفحه
  • امکان تصویر برداری از صفحه نمایش
  • قابلیت تهیه عکس و فیلم از تصاویر فلش
  • امکان ساخت محافظ صفحه نمایش به صورت فایل های نصبی Setup
  • قابلیت ساخت محافظ صفحه نمایش از فایل های فلش تنها با یک کلیک
  • قابلیت تبدیل تصاویر فلش با فرمت SWF به فرمت اجرایی مستقیم از قبیل : EXE و …
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

محمد بازدید : 142 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر جدید Adobe Flash Player 11.5.502.135 Final x86/x64 تمامی مرورگرها

Adobe Flash Player 11.5.502.135 Final x86/x64

Adobe Flash Player فلش پلیر پلاگین معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو, تبلیغات سایت ها, انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین نیاز دارید.

این پلاگین برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و هفت ۷ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

برخی از ویژگی نرم افزار Adobe Flash Player:

- افزایش کارایی و بازده نرم افزار
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
- افزایش میزان امنیت و کارایی
- پشتیبانی از Input Method Editor یا IME
- نصب راحت تر و فراگیر تر
و …

دانلود فلش پلیرAdobe Flash Player 11 نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی برای مرورگرهای:

- مرورگر موزیلا فایرفاکس ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ Mozilla Firefox
- مرورگر گوگل کروم ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ Google Chrome
- مرورگر اینترنت اکسپلورر ۸، ۹ و ۱۰ Internat Explorer
- مرورگر اپرا ۱۲ Opera
- مرورگر نت اسکیپ Netscape
- مرورگر سافاری Safari
- مرورگر AOL
- سیستم عامل مک او اس ایکس Mac OS X
- سیستم عامل لینوکس
- ویندوز XP و ویندوز سون ۷
به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت این پلاگین ضروری برای IP های ایران، سایت ویوا دانلود خه فلش پلیر را به صورت پیوسته در اختیار شما قرار می دهد.

محمد بازدید : 146 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و مهیج اتوموبیل رانی Street Legal Racing Redline new packing

.

Street Legal Racing Redline یک بازی مهیج اتومبیل رانی است که می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید.شما با کسب امتیاز و پشت سر گذاشتن مراحل بازی میتوانید اتومبیل خود را تیونینگ کنید ، دست شما برای هرگونه تغییری باز است و شما می توانید بیش از هزار options گوناگون را تغییر دهید ! بازی شامل مراحل جذاب و زیبایی است و شما بدون اینکه نیاز به نصب این بازی داشته باشید می توانید آنرا اجرا نمایید و از هیجان لذت ببرید ! شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

محمد بازدید : 483 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2012 با لینک مستقیم

نسخه قابل نصب ، کم حجم شده و کامل BlackBox اضافه شد. (حجم ۲.۳ گیگابایت)

کرک SKIDROW و ۳DM بازی اضافه شد.

بعد از بازسازی دوباره یکی از محبوب ترین سری های NFS یعنی Hot Pursuit توسط شرکت خوش آوازه Criterion، این بار نوبت به عنوان جدید بازی این شرکت با نام Most Wanted است که قدرت خود را در مسابقات خیابانی به رخ رقیبان بکشند. شما می توانید به تمامی مناطق بازی رانندگی کنید و در این هنگام با رقیب های خود مسابقه دهید یا از دست پلیس ها فرار کنید.

بازی Nfs Most Wanted 2012 تعقیب تا بی نهایت

تعقیب تا بی نهایت در طول دوره ای که سری بازی های Need For Speed مهمان خانه هایمان بوده با نگرش های مختلفی از سوی این سری رو به رو شده ایم، اغلب این نگرش ها به دلیل تغییر سازنده بازیهاست که در هر نسخه نسبت به نسخه پیشین پیشرفت هایی در المان های مختلف بازی می دهند؛ هرچند گاهی اوقات …

در نگاه اول باید گفت که این بازی یک Open World ریسینگ کامل است. گیم‌پلی بازی بسیار قوی و فیزیکی‌تر شده و میزان تخریب محیط و اتومبیل‌ها به‌شدت بالا رفته است. پرش‌های طولانی، اسپید پوینت، درافتادن با پلیس، ناک اوت کردن رقیبان و … همگی از ویژگی‌های جدید بازی هستند. قابلیت AutoLog که در HP معرفی شده بود در این نسخه بهتر شده و به گفته سازندگان کمک شایانی برای گیمر خواهد بود. آن‌ها که این سیستم آپگرید شده را AutoLog 2.0 نامیده‌اند، قابلیت شمارش اسپید پوینت، میزان پرش، بیشترین سرعت و … را به آن اضافه کرده‌اند که به هنگام استفاده از بخش مولتی‌پلیر کارایی زیادی خواهد داشت.
دنیایی که MW جدید در آن شکل می‌گیرد، از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده و از همه عناوین قبلی Burnout بزرگ‌تر است. این نقشه از مکان‌هایی مثل بخش های صنعتی شامل ریل آهن، نیروگاه برق، فاضلاب و هم‌چنین بخش‌های پایین و بالاشهری شامل ساختمان و برج‌های بلند، خیابان های پهن و بخش‌های کوهستانی شامل سد، جاده‌های پیچ در پیچ و … تشکیل شده است. در کل به نظر می‌رسد دنیای جدید NFS بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد.

اتومبیل‌های موجود در بازی از پنجاه شرکت مختلف هستند. سازنده تاکید زیادی روی ایجاد تنوع اتومبیل‌های انتخابی داشته و نتیجه‌ی آن یک ست دیوانه‌وار از اتومبیل‌های مختلف است که هیچ شباهتی به هم ندارند. طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های SUV، اسپرت، Muscle و سوپرکار در بازی حضور دارند. از شاسی بلند‌هایی مثل داج رپتور گرفته تا لامبورگینی آونتادور. قابلیت تیون کردن و شخصی‌سازی قطعات و رنگ اتومبیل نیز تایید شده است.
گرافیک بازی یکی از نقاط‌ قوت آن است. میزان تخریب محیط و اتومبیل‌ها بیشتر از قبل شده و موتور Chameleon که در HP هم به‌کار رفته بود، در این نسخه استفاده خواهد شد با این فرق که به شدت بهینه شده و ارتقا یافته است.

نسخه Limited Edition دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه معمولی می باشد و همچنین دارای دو اتومبیل Porsche 911 Carrera S و Maserati GranTurismo MC Stradale نیز می باشد. هم اکنون می توانید این بازی رو به صورت رایگان و با لینکهای پرسرعت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 838
  • بازدید کلی : 17,697